Heading article

Informacje

Rotator TOP - single

Informacje

Kartę ŚKUP zamówimy do domu!

Na prośbę pasażerów, ZTM wprowadził nową możliwość odbioru kart ŚKUP oraz dodatkowe miejsca do pobrania ich stacjonarnie. Ile kosztuje taka usługa? Gdzie znajdują się dodatkowe punkty ZTM?

- Jesteśmy otwartą i przyjazną firmą dla naszych podróżnych. Cieszy nas fakt, że wprowadziliśmy zmiany, które będą udogodnieniem dla pasażerów. To wdrożenie jest szczególnie istotne, bowiem wynika wprost z dialogu, który prowadzimy z podróżnymi - mówi Michał Wawrzaszek rzecznik prasowy ZTM.

Pandemia koronawirusa znów skłoniła do zmian

Jak wiemy sytuacja w Polsce nadal nie wygląda ciekawie ze względu na pandemię. Przyrosty dobowe cały czas zastraszają nas swoimi liczbami. ZTM, w związku z licznymi wiadomościami od pasażerów, postanowił wdrożyć alternatywną formę odbioru kart ŚKUP- wysyłkę do domu, pod wskazany adres. Koszt takiej usługi to 10 zł. Podstawowa forma odbierania i zamawiania nowych kart z punktów stacjonarnych pozostaje niezmienna i jest ona bezpłatna.

Nowy zakres działań Punktów Obsługi Pasażera ZTM.

- Od 3 sierpnia Zarząd Transportu Metropolitalnego umożliwił naszym pasażerom zamawianie kart za pośrednictwem Portalu klienta z opcją wysyłania jej na adres użytkownika - wyjaśnia Justyna Czardobyn, Naczelnik Wydziału Punktów Obsługi Pasażera ZTM - Taka forma wysłania karty wynosi 10 zł i każdy pasażer będzie mógł otrzymać ją na wskazany przez siebie adres. Dodatkowo, w naszych Punktach Obsługi Pasażera będziemy mogli dokonywać czynności, które do tej pory były tylko zagwarantowane w Punktach Obsługi Klienta – dodaje. Mowa o odblokowaniu karty, odbiorze karty spersonalizowanej, jej zwrocie oraz składaniu reklamacji. - Te wszystkie wszystkie czynności będą w tej chwili mogły być wykonywane w naszych Punktach Obsługi Pasażera – wyjaśnia Justyna Czardobyn, Naczelnik Wydziału Punktów Obsługi Pasażera ZTM.

Nową funkcją w Punkcie Obsługi Pasażera jest możliwość odbioru kart ŚKUP. Co za tym idzie ilość oddziałów, w których można skorzystać z tej funkcji wzrasta z 42 do 52. To jednak nie koniec zmian. Powiększa się również zakres kompetencji tych miejsc o wydawanie kart spersonalizowanych, zmianę danych osobowych, wydawanie duplikatu oraz odblokowanie czy zastrzeżenie karty.

O czym należy pamiętać zamawiając Kartę ŚKUP z wysyłką pod wskazany adres?

Karty będą wysyłane listem poleconym. Koszt tej usługi to 10 zł. Zamawiając kartę ŚKUP przez Portal Klienta należy dokonać wpłaty na kartę w wysokości 20 zł. Kwota ta zostanie na niej zapisana i będzie można ją wykorzystać np. na opłatę za parking bądź zakup biletu. Jeśli nie odbierzemy przesyłki, po dwukrotnym awizowaniu trafi ona do Punktu Obsługi Pasażera (Zarząd Transportu Metropolitalnego ul. Barbary 21A Katwowice). Na jej pobranie mamy 30 dni. Po tym czasie karta zostanie zablokowana, a pasażer będzie mógł zgłosić się do mBanku o zwrot kwoty 20 zł. Podczas wypełniania wniosku na Portalu Klienta należy podać kod PIN nowej karty oraz adres e-mail - te informacje posłużą nam do potwierdzenia danych w momencie aktywacji. W przypadku, gdy nie otrzymamy przesyłki z kartą w ciągu 5 dni roboczych od potwierdzenia mailowego, należy skontaktować się z infolinią Zarządu Transportu Metropolitalnego. Pracuje całą dobę, 7 dni w tygodniu, łącznie w weekendami i świętami. Bezpłatny numer: 800 16 30 30.

Śledź nas

Social & newsletter

Logo stopka

© 2018 © Wszelkie prawa zastrzeżone

Search