Heading article

Informacje

Rotator TOP - single

Informacje

W pociągach Kolei Śląskich zapłacisz już kartą i blikiem

Koniec z kupowaniem na ostatni moment biletów w kasie. Koleje Śląskie wprowadzają płatność kartą i blikiem w pociągach.

Płatności kartą i blikiem

Wygląda na to, że Koleje Śląskie wkraczają w XXI wiek. Koniec z noszeniem gotówki i kupowaniem biletu na ostatni moment. Teraz będzie można płacić kartą i blikiem w samym pociągu.

- Pracownicy Kolei Śląskich są wyposażeni w 300 terminali płatniczych – mówi Jakub Chełstowski, marszałek województwa śląskiego. – Wchodzimy w nowoczesność. Można płacić za bilety słynnym blikiem. Myślę, że jest to ogromne udogodnienie dla pasażerów. Każdy z nas miał taką sytuację, że pędził na pociąg i w ostatniej chwili próbował kupić bilet. Nie zawsze jednak jest ta gotówka pod ręką – dodaje.

Płatność blikiem jest bardzo prosta. Wystarczy podać specjalnie wygenerowany 6-cio cyfrowy kod konduktorowi, a później potwierdzić transakcję w aplikacji mobilnej swojego banku. Problemy przy płatnościach nie powinny mieć miejsca. Prezes Kolei Śląskich, Aleksander Drzewiecki zapewnia, że są przetestowane i gotowe do użytkowania.

- Terminal jest przetestowany, nowoczesny i innowacyjny – mówi Aleksander Drzewiecki. – Nasza załoga została już przeszkolona. Terminal działa przy dwóch kartach SIM, więc z zasięgiem nie powinno być problemu – dodaje.

Co ważne, za pomocą terminala będzie można uiścić każdą opłatę za bilet. Nie będzie "kwoty minimalnej", od której dopiero można płacić kartą. 

Rzecznik Praw Klienta od 1 października

To nie koniec nowości w Kolejach Śląskich. Od 1 października będzie funkcjonował Rzecznik Praw Klienta.

- Powstanie nowa struktura w Kolejach Śląskich – zdradza Jakub Chełstowski. – Chodzi głównie o podejście do klienta i rozwiązywanie sporów. Rzecznikiem będzie osoba, która będzie takie spory rozwiązywać – dodaje. - Bardzo się cieszymy, że mimo tego trudnego okresu możemy się rozwijać – dopowiada Aleksander Drzewiecki. – Możemy dalej iść do przodu i spełniać oczekiwania pasażerów – dodaje. 

Śledź nas

Social & newsletter

Logo stopka

© 2018 © Wszelkie prawa zastrzeżone

Search