Wirtualna centrala narzędziem wspomagającym i automatyzującym obsługę Klienta

Efektywna komunikacja telefoniczna z klientami firmy wymaga odpowiednich narzędzi. Jednym z nich jest centrala w chmurze, która w dobie pandemii zyskała jeszcze większą popularność.

Wirtualna centrala TeleCube

Wirtualna centrala telefoniczna to wbrew skojarzeniom z tradycyjną, sprzętową centralą telefoniczną, proste w obsłudze narzędzie, działające w chmurze. Zawiera ona wiele opcji służących do zarządzania komunikacją telefoniczną w firmie, a przede wszystkim wspierających funkcjonowanie infolinii i ulepszających customer service. Jednym z operatorów działających na polskim rynku, świadczących taką usługę dla klientów biznesowych jest telefonia TeleCube.

Centralka do zadań specjalnych

Centralka TeleCube, oparta na technologii VoIP, jest w stanie sprostać wymaganiom stawianym zarówno przez jednoosobowe działalności, kilkuosobowe firmy, jak i korporacje działające w wielu lokalizacjach. Pozwala ona przejąć pełną kontrolę nad realizowanymi połączeniami w firmie (automatyzować je, uzyskiwać raporty, analizować, dokonywać od ręki zmian w ustawieniach) oraz zarządzać posiadanymi usługami i sprzętem telekomunikacyjnym.

Wszystko to możliwe jest z poziomu intuicyjnego Panelu Klienta TeleCube (logowanie i korzystanie z panelu odbywa się przy użyciu przeglądarki internetowej). Zawiera on m.in. narzędzie do tworzenia (metodą „chwyć i upuść”) nawet bardzo rozbudowanych schematów rozchodzenia się połączeń między działami oraz poszczególnymi konsultantami.

TeleCube



Każdy z pracowników, posiadając przypisany numer wewnętrzny uzyskuje możliwość realizacji połączeń z telefonu na stałe umieszczonego na biurku, jak również z urządzeń, które można łatwo przenosić i użytkować pracując zdalnie. Takimi urządzeniami są np. laptop albo telefon komórkowy z zainstalowaną i odpowiednio skonfigurowaną aplikacją VoIP (np. darmowym komunikatorem TeleCube SIP, przeznaczonym dla systemów desktopowych: laptopów i komputerów stacjonarnych). Warunkiem koniecznym do korzystania z TeleCube jest podpięcie urządzeń do Internetu. Żeby uzyskać dobrą jakość rozmów należy zapewnić stabilne łącze internetowe.

Wirtualna centrala oferuje liczne i efektywne funkcje. To za ich sprawą usługa cieszy się tak dużą popularnością. Wśród dostępnych funkcjonalności, administrowanych w Panelu Klienta, można znaleźć:

  • IVR, znany również jako drzewko połączeń czy automatyczna sekretarka, pozwalający tonowo wybrać dział bądź osobę, do której połączenie ma zostać skierowane,
  • kolejkowanie połączeń, dzięki któremu nawet przy braku wolnych konsultantów osoba dzwoniąca nie usłyszy sygnału zajętości, i będzie mogła oczekiwać na rozmowę np. słuchając muzyki,
  • warunki czasowe, które umożliwiają firmie ustalenie jak mają być kierowane połączenia w określonych terminach czy godzinach pracy lub poza nimi,
  • nagrywanie rozmów, pozwalające na pobieranie i powtórne odtwarzanie zrealizowanych połączeń, zarówno przychodzących jak i wychodzących,
  • komunikaty głosowe, odtwarzane dzwoniącym, np. informujące o nagrywaniu rozmowy, RODO albo przekazujące informacje o godzinach funkcjonowania biura,
  • bramkę SMS z opcjami automatyzacyjnymi, która umożliwi odbieranie oraz wysyłanie wiadomości (pojedynczo bądź hurtowo), a także pozwoli na automatyzację wysyłki SMSów według określonych reguł np. w celu wysłania ankiety badającej satysfakcję klienta bądź podziękowania za rozmowę zaraz po jej zakończeniu.

i wiele innych, które pomagają podnieść komunikację telefoniczną firmy na jeszcze wyższy poziom.

Jak przetestować i zakupić wirtualną centralę?

Telefonia TeleCube oferuje zakup wirtualnej centrali w formie pakietów. Do wyboru są 4 pakiety. Każdy z nich zawiera m.in. numery stacjonarne, numery wewnętrze oraz określone funkcjonalności. Im wyższy pakiet, tym numerów i funkcjonalności jest więcej. Co istotne, w dowolnym momencie, można zakupić wyższy pakiet lub rozbudować posiadany o dodatkowe funkcje i zasoby, odpowiednio do indywidualnych potrzeb firmy.

Przykładowy pakiet e-centrali o nazwie Biznes obejmuje: numery wewnętrzne dla 10 stanowisk telefonicznych; 5 polskich numerów stacjonarnych (można przenieść do TeleCube aktualnie używane numery lub wybrać je z puli TeleCube), którymi może prezentować się firma oraz jeden numer komórkowy. Oprócz numerów, we wspomnianym pakiecie operator oferuje szereg funkcji, a wśród nich m.in. wszystkie opisane wcześniej (w tym także nagrywanie rozmów) oraz billing online, statystyki z kolejek, książkę telefoniczną czy e-fax. Pakiet Biznes kosztuje 89 zł netto / miesiąc. Połączenie w sieci TeleCube są bezpłatne, ale do podanej ceny należy doliczyć opłaty za zewnętrzne połączenia telefoniczne czy SMSy.

Warto również dodać, że w TeleCube można zakupić dedykowane aparaty telefoniczne (przewodowe i bezprzewodowe) oraz skorzystać odpłatnie z usług profesjonalnych lektorów, nagrywających komunikaty głosowe do centralki (alternatywnie można nagrać zapowiedź samodzielnie, przy użyciu darmowego wirtualnego lektora).

TeleCube umożliwia bezpłatne przetestowanie swojej wirtualnej centralki przez 14 dni bez zobowiązań i bez konieczności używania karty kredytowej. W tym czasie firmy otrzymują pełny dostęp do wszystkich funkcji zawartych w testowanym pakiecie oraz darmowe minuty na wypróbowanie jakości realizowanych połączeń.

Wakacyjna Promocja, z atrakcyjnymi rabatami

1 lipca 2021 r. telefonia TeleCube zainicjowała najnowszą, wakacyjną akcję promocyjną „Wakacje z TeleCube”, przeznaczoną dla firm, które dotąd nie korzystały z usługi i chciałyby ją przetestować, a poza tym uzyskać atrakcyjne zniżki.
Do końca sierpnia br., po spełnieniu określonych w regulaminie warunków, operator udziela do 15% rabatu na stały miesięczny abonament wybranych pakietów wirtualnej centrali (w tym pakietu Biznes, którego cena po zniżce wyniesie: 75,65 zł netto / miesiąc) oraz 40% rabatu na jednorazową opłatę aktywacyjną za ładnie wyglądające i proste do zapamiętania numery platynowe (np. 253 253 252). Szczegóły promocji oraz kod rabatowy, który należy podać podczas rejestracji aby uzyskać zniżki, można znaleźć na dedykowanej promocji stronie: www.telecube.pl/event.

Subskrybuj 24kato.pl

google news icon