Heading article

Rotator TOP - single

Lifestyle

Z aplikacją Portal Pasażera podróż staje się łatwiejsza!

„Portal Pasażera”, czyli aplikację PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. pobrało aż 100 tys. użytkowników. Jest dostępna dla każdego na Google Play oraz Apple Store.

Podróżowanie staje się łatwiejsze

Dzięki aplikacji podróż staje się po prostu prostsza, ponieważ można ją planować według własnych upodobań, m.in. daty, godziny, przewoźnika, czasu potrzebnego na przerwę lub na przesiadkę. Informuje również o peronie i torze, z którego odjedzie pociąg. Można wybrać opcje połączenia bezpośredniego lub z przesiadkami. Są informacje o skomunikowanych połączeniach. Jest okazja poznania oferowanych w pociągu usług. Pasażerowie mogą obserwować trasę pociągu w czasie rzeczywistym oraz ewentualne zmiany w podróży.

Możesz zapisywać swoje ulubione relacje i rozłady

Jakie pociągi pasażerskie obejmuje portal? Dosłownie wszystkie! Wybraną relację pociągu można rozwinąć i sprawdzić czas przyjazdu do poszczególnych stacji na trasie. Dostępna jest też opcja planowania powrotu. Użytkownik może zapisywać ulubione relacje, rozkłady oraz stacje, z których często korzysta. Portal Pasażera umożliwia konfigurowanie „Szybkich połączeń”, takich, które będą stale widoczne na ekranie wyszukiwarki.

Aplikacja ciągle się rozwija i jest ulepszana. Niedawno wprowadzono aktualizację, dzięki której dostępny jest czarny motyw, co ułatwia korzystanie z portalu w różnych warunkach. Dla osób słabowidzących przygotowana została wersja kontrastowa interfejsu. Użytkownik ma również możliwość powiększania czcionki.

Portal Pasażera działa na systemach operacyjnych: Android oraz iOS i można go bezpłatnie pobrać ze sklepów Google Play oraz App Store.

Śledź nas

Social & newsletter

Logo stopka

© 2018 © Wszelkie prawa zastrzeżone

Search