Spółka Stadion Miejski Katowice Sp. z o.o. ogłosiła konkurs na sponsora tytularnego dla Areny Katowice.
Arena Katowice szuka sponsora
"To wyjątkowa okazja dla firm zainteresowanych prestiżową, wieloletnią ekspozycją marki w sercu Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii. Sponsoring obejmie jedno z najbardziej imponujących przedsięwzięć infrastrukturalnych w Polsce – hybrydowy kompleks sportowy łączący stadion piłkarski i halę widowiskowo-sportową w jedną architektoniczną bryłę o nowoczesnej formie i rozbudowanej funkcjonalności" - zachwalają pomysłodawcy konkursu.
– Naszym celem jest znalezienie partnera, który wniesie wspólne wartości i pomoże współtworzyć otwartą przestrzeń dla miasta i jego mieszkańców - przekonuje Paweł Cebula, prezes Areny Katowice. - Tytularny sponsoring Areny Katowice to nie tylko prestiż, ale też współodpowiedzialność za rozwój wyjątkowego miejsca, które rocznie może przyciągać nawet 300 tysięcy osób lub 800 dziennie, czyli dwa razy więcej niż jednorazowo mieści się w samolocie Boeing. To także przestrzeń, której nazwa może pojawiać się w wielu przekazach medialnych rocznie, od relacji telewizyjnych i livestreamów, przez media społecznościowe i newsy, aż po tysiące wyników wyszukiwań w Google – dodaje Cebula.
Arena Katowice to nie tylko stadion piłkarski
Arena Katowice powstała za 340 milionów złotych przy ulicy Nowa Bukowa 1, w dzielnicy Załęska Hałda. Została otwarta 30 marca 2025 r.
To nie tylko sam stadion na 15 tys. miejsc, przystosowany do organizacji meczów ligowych oraz międzynarodowych, zgodnie z wymogami PZPN, UEFA i FIFA, ale też hala widowiskowo-sportowa na 3 tys. widzów, przystosowana do rozgrywek koszykówki, siatkówki, piłki ręcznej oraz organizacji koncertów, eventów i targów. Jej pełnowymiarowy parkiet wykonany z europejskiego drewna bukowego spełnia najwyższe standardy światowych federacji sportowych.
Kompleks oferuje rozbudowaną infrastrukturę komercyjną, w tym dziewięć punktów gastronomicznych, sklep, cztery sale konferencyjne, strefę hotelową z siedemnastoma pokojami i trzynaście loży VIP w hali. Dodatkowo w skład inwestycji wchodzi kompleks treningowy z dwoma pełnowymiarowymi boiskami naturalnymi oraz zapleczem organizacyjnym.
Na razie jednak trwa budowa nowego układu drogowego, w tym zjazdu z autostrady A4 czy ronda u zbiegu ul. Bocheńskiego i Załęskiej Hałdy, co utrudnia dojazd do obiektu.
Co dostanie sponsor tytularny Areny Katowice?
Przyznane sponsorowi prawa obejmą między innymi :
- możliwość nadania pierwszej historycznej nazwy obiektowi,
- prawo do kształtowania tej nazwy, ekspozycję logo i materiałów promocyjnych wewnątrz i na zewnątrz kompleksu,
- prawo wykorzystanie wizerunku Areny w kampaniach marketingowych.
Sponsor uzyska także możliwość organizowania własnych wydarzeń na obiekcie, aranżowania przestrzeni zgodnie z identyfikacją wizualną marki, kontaktu z widzami poprzez dedykowane strefy oraz obecności na stronie internetowej stadionu i w jego komunikacji online.
Minimalna wartość umowy sponsoringowej została ustalona na poziomie 5 milionów złotych netto.
- Dzięki elastyczności regulaminu, szczegółowy zakres praw oraz sposób ich wykorzystania będzie dostosowywany do indywidualnych potrzeb i strategii sponsora. Zgłoszenia do konkursu przyjmowane będą zgodnie z warunkami określonymi w dokumentacji. Dla firm zainteresowanych zwiększeniem rozpoznawalności, umocnieniem pozycji lidera i podkreśleniem zaangażowania w rozwój regionu, partnerstwo z Areną Katowice to propozycja o strategicznym znaczeniu i ogromnym potencjale - zachęcają w Arenie Katowice

Może Cię zainteresować: