Nowości w Galerii Katowickiej: nowy sklep i stoisko. Trzy salony odzieżowe po metamorfozie

Galeria Katowicka chwali się, że trzy sklepy z odzieżą przeszły metamorfozę. Dwa zwiększyły swoją powierzchnię, a trzeci został przearanżowany. Co ciekawe, wszystkie te sklepy należą do jednego polskiego koncernu. Dodatkowo w Galerii pojawił się nowy sklep oraz nowe stoisko na pasażu.

Sklepy odzieżowe Cropp, House i Mohito przeszły "sklepowe rewolucje". Salony należące do Grupy LPP (właściciela również marek Reserved i Sinsay) są już po metamorfozie. Zyskały przestronne, jasne wnętrza.

Dwa sklepy odzieżowe mają większą powierzchnię

Marki CROPP i HOUSE powiększyły przestrzeń na poziomie +2 do ponad 600 m2 każda. Salon MOHITO pozostał na tym samym metrażu, ale został przearanżowany, a wrażenie przestronności zbudowano m.in. poprzez nowe oświetlenie.

Powiększanie sklepów w Katowickiej zapoczątkował Sinsay. W listopadzie 2022 roku przeszedł dużą metamorfozę – w salonie marki można kupić już nie tylko ubrania dla nastolatek i młodych kobiet, ale także odzież męską i dziecięcą, kosmetyki oraz linię HOME. W ślad za nim poszły kolejne salony w Katowickiej. Z początkiem wiosny PUMA zajęła 158 m2 na poziomie +2.

Nowe sklep oraz stoisko w Galerii Katowickiej

Rearanżacje salonów to nie zawsze powiększanie przestrzeni. Przykładem jest biżuteryjna marka YES, która z początkiem tego roku, poza nowym wystrojem, wprowadziła autorski zapach towarzyszący klientom w trakcie zakupów. Kompozycja zapachowa, której głównym motywem jest chrupka nuta zielonej papryki, wyraża cechy, z jakimi chce być kojarzony YES: odwagę, bunt, autentyczność i świeżość myślenia.

– Zależy nam na tym, żeby zakupy w Katowickiej były przyjemnością. O tym, czy lubimy wracać do danego sklepu, decydują nie tylko jego asortyment, ale też komfort, wystrój, atmosfera miejsca. Mamy nadzieję, że wrażenia z odwiedzin w nowych przestrzeniach są i będą pozytywne, bo to właśnie one odróżniają zakupy stacjonarne od tych online – mówi Joanna Bagińska, dyrektorka Galerii Katowickiej.

Obok metamorfoz w Katowickiej pojawiły się też nowe marki. Do najemców dołączyli Vezzi i Słoń Torbalski. Stoisko Vezzi na poziomie 0 zwraca uwagę wzorami i kolorystyką biżuterii, podobnie jak usytuowany w lokalu na poziomie +1 Słoń Torbalski, proponujący skórzane torebki i plecaki w nietypowych formach i odważnych kolorach. Sklep Słonia to jedyny punkt tej sieci w woj. śląskim i jeden z zaledwie pięciu w Polsce. Słoń Torbalski to polska marka skórzanych toreb, wyróżniających się oryginalnym krojem i niezwykle starannym wykończeniem. Cecha charakterystyczna to łączenie różnych rodzajów skór naturalnych oraz tworzenie nowatorskich kompozycji kolorystycznych. Torebki szyte są w krótkich seriach. Nowością jest kolekcja torebek personalizowanych.

Fabryka Park w Katowicach Pierwsza inwestycja handlowa TDJ Estate wizualizacja 3

Może Cię zainteresować:

Nowy park handlowy powstaje w Katowicach, na terenie dawnych zakładów firmy Famur

Autor: Katarzyna Pachelska

17/04/2023

Woolworth sklep niemcy 2

Może Cię zainteresować:

Nowa niemiecka sieć chce podbić Polskę z Katowic. Pierwszy sklep otwiera już 8 maja

Autor: Katarzyna Pachelska

24/04/2023

Delikatesy srodziemnomorskie katowice 3maja 10

Może Cię zainteresować:

Nie uwierzycie! Kolejne delikatesy śródziemnomorskie powstały w Katowicach, przy 3 Maja

Autor: Katarzyna Pachelska

05/04/2023

Subskrybuj 24kato.pl

google news icon