Rozbudowa Centrum Wnętrz Home Concept w Katowicach jest już na finiszu. Na początku września będzie się składać z trzech budynków i mieć 17 000 mkw powierzchni, co uczyni go największym tego rodzaju obiektem na Śląsku. W sumie będzie tu 40 marek pozwalających urządzić wnętrze od A do Z.
Home Concept finiszuje z trzecim budynkiem
W sąsiedztwie zrewitalizowanej, zabytkowej Alei Kasztanowców wyrasta trzeci budynek. Oznacza to dostępność nowych marek wnętrzarskich z segmentu premium, a wśród nich – powrót do Katowic cenionego BoConcept. Ten sklep z duńskim wzornictwem najpierw był w Brynowie, potem w Nowym Roździeniu, a teraz powraca do Katowic jako najemca Home Concept.
Wraz z trzecim budynkiem katowickie Centrum Wnętrz Home Concept zyska 2200 m2 nowej powierzchni ekspozycyjnej. Na 17 000 m2 w Home Concept koncentrują się w tej chwili największe salony wnętrzarskie wszystkich kategorii, oferujące wysoką jakość zarówno w kwestii asortymentu, jak i profesjonalnego doradztwa.
– Tworząc Centrum Wnętrz Home Concept założyliśmy, że chcemy być pierwszym wyborem dla urządzających wnętrza klientów indywidualnych oraz dla architektów i projektantów, którzy szukają solidnego partnera dla swoich realizacji - mówi Krzysztof Kołaszewski, prezes AB Development, inwestor Centrum Wnętrz Home Concept. - Dobrą przesłanką dla rozwoju naszego konceptu jest bez wątpienia boom na rynku nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych na Śląsku, zwłaszcza w Katowicach, stolicy regionu. Rozbudowując nasze centrum, podążamy za oczekiwaniami coraz bardziej świadomych i wymagających odbiorców i stawiamy na marki, których oferta gwarantuje jakość premium, jakiej nie ma nigdzie indziej. To nasz duży wyróżnik na rynku – dodaje Kołaszewski.
Będzie tu m.in. salon duńskiej marki BoConcept
Do Centrum Wnętrz Home Concept przeniesie się BoConcept. Ceniona marka premium z bogatą ofertą mebli, akcesoriów i oświetlenia zajmie powierzchnię 400 m2.
Do trzeciego budynku przeprowadzą się także znane już klientom Home Concept salony Dion i Bizzarto. Korzystając z szerszych możliwości ekspozycyjnych, stworzą miejsca oferujące najlepszy design i doradztwo.
Pod szyldem Home Concept będzie działać także producent podłóg drewnianych Jawor-Parkiet, który ulokuje w Katowicach swój salon firmowy. W gronie nowych marek pojawią się także lider sprzedaży płytek wielkoformatowych, oferujący włoską armaturę i wyposażenie łazienek Mirad, a także meblowe Moco Home, Vongai Concept i Wajnert.
Nowi najemcy umocnią ofertę tego miejsca, które już teraz może się pochwalić obecnością takich brandów, jak: IWC home, Befame, Senpo, MyBed, Maxfliz, Puszman, Wanat Meble czy Drewmax.
Najemcy trzeciego budynku będą prowadzić działalność w doborowym towarzystwie – obok już przywołanych marek meblarskich – w Home Concept Centrum Wnętrz działają także salony ze wszystkich innych kategorii produktowych, m.in. łazienek, kuchni (w tym oferta Ernest Rust w salonie Maxfliz), oświetlenia, podłóg, okien, drzwi, schodów, a także rolet czy pergoli i wyposażenia ogrodu. Doszlifowanie koncepcji wnętrz możliwe jest w salonach Mera, Komfort, GMO Studio, Fachowiec, Bubendorff, Dr Materac, Sleeping Expert, Multi-Form, Quercus, Rintal, Kalmar, Finestre, Inside, Suntech Inteligentne Pergole, Korner Design, Meble Chałajda, Moderna Studio, Parkiety z Całego Świata, PiekarnikiParowe.com oraz Tyvo Design.
Wydarzenia również dla architektów i projektantów
Twórcy Home Concept Design Wnętrz postawili na dużą przestrzeń ekspozycyjną nie bez powodu. Przestronne salony stwarzają szerokie możliwości aranżacyjne i dają markom pole do opowiadania o sobie w angażujący klientów sposób. Przede wszystkim – pozwalają na doświadczanie produktów – można je nie tylko zobaczyć, ale też przetestować, dotknąć, poczuć fakturę materiałów, a nawet… powąchać czy wsłuchać się np. w wydawane przez meble dźwięki.
– Nasze centrum budujemy wokół potrzeby skonsultowania i doszlifowania koncepcji urządzenia wnętrza i wychodzimy jej naprzeciw w sposób, jakiego nie dają pojedyncze sklepy czy zakupy przez internet - mówi Krzysztof Kołaszewski. -Sedno naszej przewagi wynika z połączenia fizycznej ekspozycji produktów z obecnością doradców, którzy na miejscu prezentują i wyjaśniają interesujące klientów kwestie. Siłą Centrum Wnętrz Home Concept są przede wszystkim ludzie – wizjonerzy i fachowcy w swoich dziedzinach. Zapraszamy pod nasz dach marki, które tak, jak my, czują wagę bezpośredniego kontaktu z klientem, dbania o ciągłe dostarczanie wrażeń, bycia wsparciem w wyborze spośród tak wielu dostępnych dzisiaj opcji.
W strategię bycia blisko klienta wpisują się też wydarzenia specjalne organizowane z myślą o projektantach czy architektach. Chwilę po urodzinach salonu Maxfliz i uroczystym otwarciu salonu Bubbendorf, w kwietniu w salonie Puszman projektanci wzięli udział w Śniadaniu Architektów organizowanym cyklicznie przez Ceramikę Paradyż, pod patronatem Vogue Living. Przedstawiciele biur projektowych i architektonicznych mogli m.in. podziwiać efekty współpracy marki Puszman z Marcinem Tyszką. Gościem spotkania był Oskar Zięta, który w przeddzień wyjazdu do Mediolanu opowiedział o swoich projektach, m.in. najlżejszym krześle na świecie. Projekty Oskara Zięty – meble, dekoracje i oświetlenie – na co dzień są dostępne w salonie Bubbendorf, właśnie w katowickim Centrum Wnętrz Home Concept.
– Doskonale wiemy, z jakimi wyzwaniami wiąże się wykańczanie czy wyposażanie wnętrz, mamy też świadomość, jak ważne dla komfortu życia są te decyzje. Dlatego chcemy naszym odbiorcom maksymalnie ułatwić ten proces. Tworzymy przestrzeń coworkingową, w której projektanci mogą spotykać się z klientami i omówić projekty, motywujemy najemców do dzielenia się wiedzą ich specjalistów, tworzymy treści, które nie tylko inspirują, ale też odkrywają tajniki, odpowiadają na wątpliwości i ułatwiają wybór, czy organizujemy wydarzenia, podczas których nasi klienci mogą lepiej zorientować się w temacie aranżacji wnętrz – podsumowuje Krzysztof Kołaszewski.
Dwa istniejące już budynki Centrum Wnętrz Home Concept z nowo powstającym w spójną całość połączy patio, wkomponowane w zabytkową, zrewitalizowaną Aleję Kasztanowców. To przestrzeń, która w zamyśle inwestora ma dawać chwilę oddechu podczas trudnych wyborów i intensywnych zakupów. To również miejsce otwarte na lokalną społeczność, która może korzystać z dostępnej infrastruktury i kontaktu z przyrodą.